wtorek, 10 marca 2015

Jak mogę zamówić naprawę krzesła Thonet?

Naprawę krzeseł można zamówić w emailu lub przez telefon. 




Jest wiele sposobów dostarczenia krzeseł do naprawy. Można je doręczyć osobiście do Szeged. W dni robocze od 8 do 16 lub w innym terminie uzgodnionym przez telefon. Albo można wysłać zapakowane krzesło pocztą i jak będzie gotowe, to odesłane będzie za pobraniem. Trzecim sposobem jest wysyłka kurierem. W tym przypadku też trzeba zapakować tę część krzesła, którą chcemy naprawić. W tym przypadku należy pamiętać, że kurier odbiera paczki wyłącznie w godzinach pracy. Zatem, jeśli w ciągu dnia jesteśmy w pracy, to nie podajemy kurierowi adresu domowego. 

Ważne, aby nie wysyłać całego krzesła, tylko wymontowane siedzisko albo oparcie, w zależności od tego, które chcemy naprawiać. Nie jest to duży problem, ponieważ i w krzesłach Thonet i w fotelach bujanych siedzisko jest zdejmowalne. 


Jeśli firma nam zamówiła kuriera, to nie trzeba adresować paczki, wystarczy że do paczki włożymy adres i numer telefonu. 

Koszt przesyłki wynosi 65 zł/paczka. Do jednej paczki możemy włożyć więcej siedzisk. Ważne, abyśmy włożyli w jedno opakowanie. Gdybyśmy wysłyłali pocztą, to koszt byłyby mniej więcej taki sam.

Jeśli zdecydujemy się na przesyłkę poprzez kuriera, to musimy pamiętać o następujących sprawach:
  • zadecydować, który dzień jest odpowiedni, żeby kurier przyjechał 
  • zdjąć siedzisko z krzesła
  • zapakować
  • podać kontakt w paczce (nie trzeba zaadresować paczki, kurier to zrobi) 

Pocztę radzimy tym, którzy w ciągu dnia nie są w domu, a w pracy nie mogą przyjąć kuriera. Ale jak ktoś jest w domu, to raczej radzimy kuriera.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz