Naprawę krzeseł można zamówić w emailu lub przez telefon.
Pocztę radzimy tym, którzy w ciągu dnia nie są w domu, a w pracy nie mogą przyjąć kuriera. Ale jak ktoś jest w domu, to raczej radzimy kuriera.
Jest wiele sposobów dostarczenia krzeseł do naprawy. Można je doręczyć osobiście do Szeged. W dni robocze od 8 do 16 lub w innym terminie uzgodnionym przez telefon. Albo można wysłać zapakowane krzesło pocztą i jak będzie gotowe, to odesłane będzie za pobraniem. Trzecim sposobem jest wysyłka kurierem. W tym przypadku też trzeba zapakować tę część krzesła, którą chcemy naprawić. W tym przypadku należy pamiętać, że kurier odbiera paczki wyłącznie w godzinach pracy. Zatem, jeśli w ciągu dnia jesteśmy w pracy, to nie podajemy kurierowi adresu domowego.
Ważne, aby nie wysyłać całego krzesła, tylko wymontowane siedzisko albo oparcie, w zależności od tego, które chcemy naprawiać. Nie jest to duży problem, ponieważ i w krzesłach Thonet i w fotelach bujanych siedzisko jest zdejmowalne.
Jeśli firma nam zamówiła kuriera, to nie trzeba adresować paczki, wystarczy że do paczki włożymy adres i numer telefonu.
Koszt przesyłki wynosi 65 zł/paczka. Do jednej paczki możemy włożyć więcej siedzisk. Ważne, abyśmy włożyli w jedno opakowanie. Gdybyśmy wysłyłali pocztą, to koszt byłyby mniej więcej taki sam.
Jeśli zdecydujemy się na przesyłkę poprzez kuriera, to musimy pamiętać o następujących sprawach:
Jeśli zdecydujemy się na przesyłkę poprzez kuriera, to musimy pamiętać o następujących sprawach:
- zadecydować, który dzień jest odpowiedni, żeby kurier przyjechał
- zdjąć siedzisko z krzesła
- zapakować
- podać kontakt w paczce (nie trzeba zaadresować paczki, kurier to zrobi)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz